Stlačovák brzdových pístů, sada 35ks MAR-POL

M57693

Nový produkt

Univerzální sada v plastovém kufru slouží pro montáž, demontáž, zpětné vracení pístů, třmenů kotoučových brzd. U vozidel s třmeny kotoučových brzd a s integrovanou jednotkou ruční brzdy se zpětné vracení brzdových pístů provádí zpětným otáčením, u ostatních vozidel zpětným stlačením těchto pístů umožňuje stlačení i zatočení brzdových pístů na levé i pravé straně auta.

Více informací

Skladem ve Zlíně: 0 ks

Dostupnost zboží:



Externí sklad: Skladem 7 ks

999 Kč s DPH

Více informací

Stlačovák brzdových pístů, sada 35ks MAR-POL

Univerzální sada v plastovém kufru slouží pro montáž, demontáž, zpětné vracení pístů, třmenů kotoučových brzd. U vozidel s třmeny kotoučových brzd a s integrovanou jednotkou ruční brzdy se zpětné vracení brzdových pístů provádí zpětným otáčením, u ostatních vozidel zpětným stlačením těchto pístů umožňuje stlačení i zatočení brzdových pístů na levé i pravé straně auta. Stlačovací šrouby mají magnetické koncovky, lépe tak udrží vybraný pracovní kroužek na požadovaném místě.

Souprava se hodí pro většinu vozidel na trhu: Audi, Fiat, Ford, Fiat, Handa, Jaguar, BMW, Mercedes Benz, Mitsubishi, Nissan, Toyota, Renault, Volvo, Citroen, Opel, Saab, GM , VW, Hyunday, Kia ...

 

Skřípou nebo drhnou brzdy u vozidla při brzdění?

   Výrazné a pronikavé skřípění, drhnutí brzd v některém z kol vozidla je příčinou opotřebení brzdových destiček, až na kovovou plochu na níž je třecí vrstva upevněna a hrozí rychlé poškození kotouče brzdy nebo brzdového bubnu. Závadu je nutné odstranit ihned a současně uskutečnit kontrolu třecích obložení všech brzd. Třecí obložení vyměňujte vždy na obou brzdách jedné nápravy současně a nahraďte je jen originální díly. Je-li poškozena třecí plocha kotouče nebo bubnu, je nutné součástku dát opravit v odborné dílně přetočením na soustruhu nebo vyměnit za nový originální díl.

Zahřívá se vám kolo vozu aniž by jste brzdili?

Když je brzdová destička přirezlá k držáku, tak jí obvykle brzdový píst zvládne přitlačit ke kotouči, ale už se nemá jak vrátit zpět. Trvalým mírným přitisknutím se zahřívá a z obložení se vypařuje pojivo - následně se začne drolit. Nejdříve v hranách, pak i v ploše - výsledkem může být odpadnutí obložení od plechu. Zarezlé brzdy můžou mít vliv i na spotřebu paliva vašeho vozu a zhorušují brzdný účinek a brzdnou dráhu vozu. Doporučujeme okamžitou opravu a vyčištění, odstranění rzi nebo výměnu brzdového obložení za nový originální díl.

Našlapat brzdy!

Po výměně brzd je potřeba před rozjetím vozidla brzdový pedál několikrát sešlápnout! Pokud tak neučíníte může se vám stát že auto nezabrzdí. Je potřeba celý systém aktivovat několikanásobným sešlápnutím brzdového pedálu.

 

Žádný jiný systém auta však v případě selhání neohrožuje posádku víc než brzdy - proto bychom k nim měli vždy přistupovat maximálně zodpovědně.

Comments ( )